Thunderstruck!



Inte riktigt men nästan! Blixten slår som tusan här runtomkring. Man är nog lugnare än man borde=) Tur att man inte sitter i en båt på sjöng! Örebro stad har utan tvekan varit en väldigt ombytlig stad idag vad det gäller vädret. I förmiddags satt jag på balkongen i full bikinimundering och brände mig, och nu detta! Jaja....
Jag har precis spontanätit lite makaroner och köttbullar i brist på annan kvällsmat, vi måste verkligen handla! Björn står ute i hallen och försöker få upp våran klädhängare vi köpte för någon vecka sen. Han meddelade precis att han var klar och att det blev jättesnett =) Jaja igen, det är våran nya stil här hemma. Snett å vint och lite trasigt!

Här har vi senaste "hörnet" av vardagsrummet! Fick upp spegeln jag köpte på secondhand förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0