En kall morgon

En kall morgon är precis vad det är! Inte för att ja haft privilegiet ännu att gå utanför dörren men graderna är ännu kring nollan och frosten är synlig :D Jag kom upp 9 idag, det får väl ändå vara ok med tanke på hur länge ja sov igår...
Jag sitter i köket och har kommit en bra bit på min uppsats som jag lite chockartat fick reda på ska lämnas in på torsdag då vi har seminarie. Jag i min enfald var övertygad om att vi hade åtminstone en vecka till på oss. Icke!
Jaja 3 sidor med 1,5 radavstånd kan inte ens jag säga är särskilt blodigt så det var bara att sätta igång, för jag saknar verkligen inte material att skriva om, tvärtom. Det är bara det här med diciplinen jag som bekant är lite trög med.

Idag är i alla fall målet att komma utanför dörren, för vid närmare eftertanke satte jag inte foten utanför dörren
en endaste gång igår. Idag har jag en och en halv timmes praktik klockan 4 till halv 6 så då kommer ja ju definitivt ut, och jag undrar om man inte ska kombinera den utflykten med ett besök på Friskis. Innan eller efter, beroende på hur arbetet med uppsatsen flyter på här! MOTIVERA MIG!

Jag längtar till jul, och till helgen 10/12-12/12 för då kommer min mamma och pappa hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0