Enjoying a teachers privilege!


Yes, jag njuter just nu av det enda vettiga med läraryrket, loven! Ungarna i skolan har höstlöv, då har jag det också! Ska ta tag i min skrivuppgift men lov all the same! Jag, eller både jag och Björn befinner oss i Habo just nu. Vi är hemma i Jönköpingstraken för att repa med countrygänget. På lördag är det privatfest i Karlsborg som gäller! Det blir kul, om nu bara halsen kunde ge med sig! Det känns som när jag hade mitt släng av körtelfeber, det går inte svälja utan grimaser :( Jag har i alla fall imorgon och fredag förmiddag på mig att repa mig innan det är dags för rep igen.

Idag har syrran och jag varit på stan en sväng och jag har köpt 2 transparents skjortor, ett plagg jag aldrig trodde jag skulle köpa eftersom ja inte passar i det! Men nu gjorde jag plötsligt det, tyckte ja i alla fall :P Hittade även en kappa på H&M, alltå helt vanlig H&Mkappa fast beige med ett rutmönster på som gjorde den liiite coolare än övriga helgröna, helsvarta, helröda och helgråa H&Mkappor. Hade i varje fall inte pengar med mig så det räckte så jag hängde undan den så får Anna eventuellt plocka upp den imorrn :P Det börjar ju bli kallt nu!!

Gonatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0