Grey day


Godmorgon! Befinner mig i Tofteryd hos svärföräldrarna som precis flydde fältet för att åka och hälsa på Björns mormor och morfar i Västerås för att sluta upp med oss i Örebro på söndag för familjefika.
Utöver halsontet har jag inte sovit särskilt mycket alls i natt på grund av konstiga drömmar ja har lagt mig till med!
Nattens bestod i att Björn och jag trodde vi köpt en mysig sommarstuga på någon ö men när vi kom dit visade det sig att det var en jättestor kursgård med massa gäster på. Plus att skicket på stället var allt annat än tipptopp. Men vi hade betalat i kontanter och nu gick det inte göra ogjort. Sjuukaste ångesten vaknade jag med!

Ute försöker vädret slå något slags rekord i pissigaste novemberdagen, totalgrått och ett pissigt störtregn på det. Tur att vi har bil. Om några timmar ska vi bila upp till Habo igen och äta middag hos farmor. Och senare ikväll är det rep som gäller inför countrygiget på lördag.

Igår satt vi en bra stund och pratade bröllop, gästlista, värdpar och mat. Det är jätteroligt att komma igång och planera och känna att man gör det på riktigt och att det är motiverat i ett tidsperspektiv :D
Ska ta ett snack med min päron idag också och försöka få till en gemensam planeringsdag, eftersom alla  vi planerat hittills fått vika för andra säkert mycket viktigare saker....:P

Time for shower!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0