Hälg


Ääntligen har det blivit helg. Veckan har som vanligt gått väldigt fort men jag har känt av alla grejer jag gjort. Jag har vart en del trött och haft ont i huvudet. Antagligen slarv med mat och dryck!
Anyways! Igår handlade jag chokladkalendrar, så nu är julen väkommen. På väg hem från praktiken idag tittade jag in på en mysig inredningsbutik som ligger vid Järntorget här i Örebro, jag upptäckte den för några månader sedan.
Där hittade jag en urtjusig dörrkrans av pinnar och grenar färgade i silver. Jag hade inte ett öre på mig så den gick till kom-ihåg-listan i mobilen. Ska se om jag hinner fixa den i helgen.

Ikväll ska vi ut och äta med paren Mållberg och André. Mycket trevligt, kan jag säga såhär på förhand =)
Och imorgon ska det repas. Med kören inför julkonserten den 12:e. 9.30 - 15.00 är det alltså körsång som gäller.
Sen kommer söndag, och jag tänker oavsett vad Björn säger göra om vårat hösthem till ett julhem. Nästa helg är det första advent och då jobbar jag och hinner inte pynta. En veckas försprång spelar väl ingen roll! :D
Hann träna idag mellan lektionerna också föresten, så ett poäng till mig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0