Tvättarmorgon

God morgon eller förmiddag nästan eftersom jag vart uppe sen 8!
Ja det var ju tvätt-tid, annars hade jag nog legat kvar :P Jag har iof lyckats glömma mobilladdaren i Habo IGEN, så det var väl lika bra att gå upp annars hade jag väl sovit för länge istället. Vi har fortfarande bara en tvättmaskin eftersom den andra är för uråldrig för att fungera så jag får se hur många tvättar det blir. Börjar inte skolan förrän halv 3 idag, lagom slappt. Å andra sidan går jag till halv 6 :P

Igår fick jag megajulfeeling och drog igång julmusiken och tog en sväng på stan på håltimmen och kollade julpynt på Indiska. Jag ska köpa en sån där häng-lykta man hänger i gardinstången idag tänkte jag, till vardagsrummet. Tydligen snöar det lite varstans i övriga Sverige och nu börjar det nog dra sig hitåt, det flyger vitt i luften i alla fall och blåser som tusan! :D
Dags att hämta tvättomgång nummer två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0