Bad day gone good


Idag började som en riktigt skitdag men övergick i en riktigt bra dag!
Jag skulle förberett inledning till lektion idag på praktiken men jobbade för sent och hittade dessutom sen inte boken övningen ja tänkte göra fanns i. Jag kom i alla fall iväg i rätt tid till skolan men schemat sprack när framdäcket på cyklen som Björn lagat bara för en vecka sedan blev precis platt och jag fick gå sista biten. Förbannade skitbiltemacyklar! Till min stora glädje var lektionen inställd så det blev reflekterande samtal istället vilket passade mig så bra så. Slutade halv 11 och gick! ner på stan med cykeln släpandes bredvid för att ta mig till frisören för idag har jag fyllt på färg i håret! Blev kanonsnyggt! Originaltanken var att bara fylla på samma färg men det slutade med en aningen mörkare nyans. Fortfarande en del koppartoner i men mer brun grundfärg, jag är helnöjd och väldigt höstig =)
OCH ikväll ser det ut som att vi äntligen får till bowlingkväll med jobbet! Erbjudandet går ut den här veckan så Eva och jag bestämde igårkväll under plockpass att imorgon, alltså idag, kör vi! Blir sköjj!!

Imorgon går färden till Götlaborg och Emmy :D Ska tillbringa heeeela helgen där med förhoppning om bio, utgång, shopping? och myys! Fick visserligen lite uppdrag inför nästa veckas lektioner, men det är väl det tågresan ska gå till antar jag :P
Jag ska försöka få upp en bild på håret här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0