Det går bra nu

Ja det gör faktiskt det. Praktiken just känns jättebra, alltså jag är just nu 100% tillfreds med faktumet att jag går en utbildning som gör mig till gymnasielärare i engelska. Det känns bra efter alla turer fram och tillbaka. Jag tror ändå att det blir ett studieuppehåll efter nyår och denna kursens slut. Ändå sökte ja inför hösten, ifall att. Och vad sökte jag? Jo Idrott och hälsa I. Den ni?! :D
Imorgon har jag sovmorgon, sen tänkte ja träna en sväng, vinka av David som imorgon åker till stockholm för att påbörjar livets resa och glömt lämna in nycklarna till jobbet, och sen avsluta dagen med en lektion med Kenth klockan 4.
Igår kommenterade min mamma ett inlägg i bloggen, duktigt! Luskade du ut själv hur man gör? Har ni lust att komma upp och hälsa på nån helg framöver mamma och pappa? Vi har hittat en ny restaurang med asmycket mat för helt ok med pengar som vi tänkte ta med er till!

Konstigt, klockan är 10, jag har världens sovmorgon imorgon och ändå vill jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0