Frukost på Brogrens


Godmorgon bloggen!
Björn och jag har precis kommit hem från frukost på Fröken Brogrens veranda som är ett litet chabby chic-inrett café här på väster i Örebro. Dom har vanligt fika och utöver det frukost mellan 9-11 och afternoon tea mellan 14-17. ALLT är hemmabakat. Försökte hitta någon bra bild på stället men hitta ingen. Ni får komma hit och prova själva helt enkelt :P
Igårkväll jobbade jag till halv 9, det gick bra och vi låste inte in någon, till skillnad från i tisdags då jag hittade en liten asiatisk kvinna med mp3 i öronen i den redan låsta butiken en kvart efter stängning!
Anyways, när jag kom hem igårkväll hade Björn gjort riktig risotto och haft lamm i ugnen i flera timmar. Jag hade fått order om en flaska rött (rättvis fördelning va?) Det hela blev i alla fall finfint =)

Idag ska vi plötsligt inte alls tvätta som planerat utan det roliga sparar vi till imorgon. Istället blir det fika hos Anders och Taina, sen ner på stan och försöka hitta något till födelsedagsbarnet vi ska fira ikväll. Ska på 25årskalas hos Mållbergs. Men innan det får det gärna klämma sig in en timme på gymmet också! Vi får se hur dagen förfar =)

Hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0