Legs of steel!


Rubriken syftar på mina bens tillstånd efter den här praktikperioden. Jag sitter i soffan i badrock och ser på Topchef efter en improvierad snabblunch som bestod av majskolv, bacon och stekt ägg. Hade första lektionen med min andra handledare nu imorse och nu har jag hål till nästa och sista lektionen för dagen klockan 12.50. Det blir en hel del sådana pauser och då cyklar jag hem, så det blir en hel del cyklande fram och tillbaka. Tullängen ligger ju inte precis runt hörnet, men det är bra träning! Ihop med mitt nya friskislliv så ska det här gå fint =)

Ikväll ska jag äntligen få komma iväg på bio och se Inception. Alla runtomkring mig har redan sett den men jag har äntligen lyckats hittat en människa till i världen som inte hade sett den. Tack David, det här blir nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0