Mission complished

Statusraden på Facebook i förmiddags berättade om dagens planer. Tvätta, baka, träna i den ordningen. Och jag är härmed klar med samtliga! Bakningen såg ni prov på i förra inlägget och jag kom precis hem från träning på Friskis, så jag borde väl inte ta en muffins antar ja....
Det blev 6 km på crosstrainern och en rejält genomkörare på pilatesbollen så jag är nöjd.
Björn är och spelar innebandy med Anders i nån sporthall borta vid universitetet tror jag och jag hamnade nu svettig framför Morden i Midsomer. Jag måste fixa lyse till min cykel, det är ganska läskigt att cykla hem nu när det blir så kolmörkt så fort. Dom har ju visserligen tagit fast våldtäktsman nummer 1 här i Örebro men det hindrade ju inte flera andra från att ta efter. 2 nya överfall varav en fullbordad våldtäkt har inträffat EFTER att dom anhöll den "riktiga" våldtäktsmannen, om man nu kan säga så. Så man får faktiskt passa sig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förståndig flicka. Fixa lyset så fort du hinner.

Bra att du jobbar på konditionen också, så du kan cykla ifrån "ogärningsmännen" om dom dyker upp.

Kram!

2010-10-17 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0