Friday night


Jag sitter här och väntar på Björn, skickade iväg honom till affären med Ben&Jerrys och ättikssprit på handlelappen...:P Det blir piroger till kvällsmat och då skulle man tydligen ha ättikssprit? Det är hemmakväll som gäller och imorgon jobb. Konstig tid 11.30 - 15.00 men jag klagar inte =)
Imorgon kommer också Björns mamma, pappa och lillebror hit till Öret för Marianne fyller år och vi ska ut och äta. På en rätt så nyöppnad flashig restaurang som heter Taste. Kommer bli riktigt fint!

Skolan rullar på och det är snart dags för VFU = praktik, 10 veckor. Det är verkligen bara att hoppas att man hamnar på ett vettigt ställe, om man nu får säga så. All erfarenhet är väl bra erfarenhet men ska man va på ett ställe 10 veckor...vi får se!
I tisdags var jag och Björn på Ringströms guld här i Örebro. Jag hade beställt hem en ring jag hittat på nätet som jag verkligen tycker om och dom tog hit den från Stockholm så jag kunde prova. Den var så fin och kändes så bra =)
Nu ska det bakas piroger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0