Indiskt ikväll!

Godkväll!
Jag var så bombsäker på att jag skrivit ett inlägg här som jag nu ser är helt borta! Kommer inte riktigt ihåg vad det handlade om men att det var där var jag så säker på, skomt! Här kom vi precis hem från Karishma där vi firat Erik som fyller 25 idag! Karishma är en indisk favorit här i stan och det var lika bra som alltid. Blev lite stressigt på slutet idag. Jag var egentligen ledig men hoppade in för en kollega som skulle steka 2 kilo köttfärs... Vad gör man inte :P
Så jag slutade klockan 6 på jobbet och skulle vara på Karishma vid 7, det gick!
Nu är det tre jobbdagar i rad med upplösning i personalfest med jobbet på lördag! Personalfest på Systembolaget, jag berättar mer på söndag haha!
I övrigt har vi målat klart hallen! Äntligen ser det helt ut, så nu är det bara å börja fylla med möbler vi vill ha :P
Sen var det ju det där med pengar, men så som ja jobbar på just nu kanske det går vägen vid nästa löning=)
Nu ska ja koncentrera mig på sveriges mest omotiverade och onödigaste tvproduktion ever, nämligen Kungarna av Tylösand. Fråga inte varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0