Snabbis

Hej!
Ja ska snart springa till bussen men tänkte bara dela med mig av att jag har den grymmaste träningsabstinensen jag någonsin haft. Har gått en period nu där ja inte haft mer än max två dagars uppehåll. Idag går vi in på dag 3.
Det är hemskt när man kommit igång så bra som jag tycker jag gjort! Så...nu har jag packat jobbväskan full med träningskläder med ambitionen att jag idag EFTER jobbet vid klockan halv 8 ska ta bussen direkt till gymmet och köra ett pass. Vi får se hur detta går men håller alla fingrar och tår!
Två andra lite roligare grejer är att inbjudningskorten till bröllopet är tryckta och att inatt är det löning. Jag har för tillfället 97 kr på kontot =)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0