Tillfälligt avbrott

Ja då var jag tillbaka i internetvärlden igen! I söndags vaknade vi upp till ett ickebefintligt internet som dessutom höll i sig ända tills igår eftermiddag. 2 och en halv dag må inte låta mycket men är man hemma så mycket som jag är mellan jobbsvängarna så är det oändlig tid!

Tränade i måndags, bästa passet hittills med två idiottjejer som skrek å hade sig. Min melodi! Så i tisdags, igår var det dags igen tyckte jag och iklädde mig träningsmundering och fyllde vattenflaskan. Av en reeen tillfällighet slängde ja ett öga på kalendern på kylskåpet, där det stod att jag skulle vara på jobbet om en kvart....Den värsta sortens panik alltså. I slutändan gick det rätt bra, 20 minuter försening totalt så det var som skulle blitt en nästan jobbfri dag blev en heldag eftersom jag hade efterplock till klockan 9 också :P
Idag var det temamöte på jobbet så trots att jag var ledig pallrade jag mig upp och tog en kall promenad till jobbet halv 8. Gick ju faktiskt an när man vet att man får gå hem när de andra öppnar butiken :P
Kom iväg en sväng till friskis för några timmar sen och nu ska vi snart iväg till vänner.



Så imorgon är det dags! Michael Ruff is in town för sin välgörenhetskonsert med masskör där både Björn och jag medverkar i. Och som jag nu då alltså ska sjunga solo på. Själv eller ihop med herr Ruff vet ja inte än, vi tar det lite som det kommer verkar vara ledorden för den här konserten :P Rätt häftigt detta ändå =)
I helgen är jobb, fredag förmiddag är det whiskeyprovning, sen en sväng till friskis och sen tillbaka för jobb på eftermiddagen och så jobb lördag. Sen lutar det åt vinkväll med än så länge halvplanerad utgång med min kära exkollega Malin. Som för övrigt taggar trivselresan till Sthlm med jobbet mer än jag tror ja! Eftersom hon trodde den va på lördag när den i själva verket är om en månad.....:D
Nu ska vi ut i kalla vädret :/ Brrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0