Tisdagssuper

Inte riktigt, ett halvt glas rödvin är det jag har framför mig. Kom från jobbet för en liten stund sen, extremt långsam dag och promenaden hem var allt annat än behaglig...Så det var jag värd tyckte ja!
I går var jag ledig och gick ut hårt och körde två pass på friskis, ett medel på förmiddagen och ett medel 70 minuters på kvällen med Cilla och Emma. Gick riktigt bra! Kul att veta att kroppen pallar. Nu jobbar jag onsda torsdag och fredag så nu blir det inte pass förän på söndag. Ska iof försöka hinna med ett gympass imorgon innan jobbet vid 1, vi får väl se hur det går...
I helgen jobbade jag och i lördagskväll lekte jag med Malin och en box Somezin. Jättemysigt, tror vi pratade, både skit och allvar till klockan halv 2 =)

Ringde pappa igår och frågade om inbjudningskortet som enligt honom skulle tryckas idag! Så mot slutet av veckan ska vi förhoppningsvis ha dom här. Bara att börja eniro:a adresser nu :P

Kommentarer
Postat av: Somezin-Malin

Nu har jag inte läst din blogg på ett tag... men vilket sug jag fick efter en repris på den kvällen! :)

2011-03-13 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0