Träningsdax!

Då var det söndag kväll och ja ska snart bege mig till Friskis för ett pass!
I helgen skulle jag valt min bröllopsklänning och mamma och syster var här. Men då händer det grejer. När vi kommer till butiken vid avtalad tid och ska prova de två klänningar hon hängt undan åt mig så finns där plötsligt bara en klänning. Nej oj! utbrister damen i butiken, den klänningen har ja sålt! Okej.....
Jag provar den som väl hänger där men sen går vi vidare till en annan butik här i Örebro för att försöka hitta nåt liknande den hon sålt. I den butiken hittar jag så min drömklänning...för liiiite mer pengar än tänkt från början.
Där är jag nu och i morgon fortsätter jakten. Ska till båda ställena med Malin som sett de två ursprungliga ganska nyligen och höra vad hon säger om den nya. Så i morgon ska det vara bestämt! Klantkärring på den butiken säger ja bara. Skyll dig själv om det blir klänningen på den andra butiken.
Kort om igår kväll. Vi var hos Robin och Emma med Samuel och Annika och såg Melodifestivalen och ät paj och kladdkaka. Pajen och kladdkakan överträffade festivalen kan ja ju säga. Inte ens värt å kommentera....
Nu drar jag mot Friskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0