Uppdatering från badrocken

Hej, det var jag, igen! Twice in one day, lite ovanligt kan tyckas!
Ska bara meddela att jag idag ätit ärtsoppa, hemmagjord och se det tyckte ja om, också lite otippat. Björn har dratt iväg på rep och jag sitter nyduschad i soffan.
Tog ett medelpass med Emma vid kvart över 5 och innan det drog vi en runda på stan. Jag köpte födelsedagspresent till syster, så nu vet du det :P OCH så inhandlade jag 20 meter dekorationssnöre på Panduro, inte varje dag!
Har i övrigt blivit totalt telefonterroriserad av jobbet idag. Iof välkommet eftersom jag söker tider med pannlampa.
3 tider på några timmar, tackar och bockar =)

Imorgon är det torsdag och träning och städning stod på programmet, men jag tror ja vänder på det och kör handlingen imorgon istället innan jobbet och sparar städningen till fredag förmiddag innan familjen kommer. Så det är så nystädat som möjligt:P

Gud va mycket skit det går på tv förresten...va gör folk om kvällarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0