En kortis!

'Tar ett snabbinlägg precis när handbollen startar! Kom igen nu Sverige, gärna en repris från i lördags!!
Björn är på Joybells och missar även denna matchen, sämst!
I alla fall, jag är härmed klar med skolan för i vår. Ska ju ha studieuppehåll i vår och förhoppningsvis kommit fram till vad ja ska fortsätta plugga till i höst. Känns just nu i skrivande stund fantastiskt skönt. Har lite tider på Systemet, kanske jag skrivit om tidigare, så det här kommer nog gå bra!
Dagens stora händelse: provat min första bröllopsklänning någonsin, eller 3 stycken för att vara exakt. Jag hade vart där en gång tidigare och bara tittat och särskilt på två klänningar. Båda dom provade jag idag och en av dom blir det, så enkelt är det. Damen i den affären kunde sina grejor, eller så var jag en väldigt förutsägbar brud:P Även om ja tycker båda klänningarna är rätt annolunda! Nu ska jag bara få okej från syrran och mamma, sen har jag nog hittat min dress :D

Imorgon är det tisdag och jag har inget jobb på agendan. Vet inte riktigt va jag ska ta för mig. Kommer antagligen känna av dagens träning rätt rejält så det passar iof nog bra med en vilodag. Sen jobbar jag onsdag torsdag fredag och lördag! Men ska få in en träning på onsdag förmiddag och förhoppningsvis på söndag.
Nu blir det handboll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0