Nytt år, bra år

Då var det igen jättelänge sen ja skrev något här. Jag är inge bra på bloggande. Men grundsyftet är ju faktiskt att uppdatera släkt och vänner utanför Örebro om vad jag gör och vad som händer. Och eftersom vi varit på hemmaplan i Habo och Skillingaryd i julhelgen så känner jag att jag är lite ursäktad iom med det? :D
Jag har haft en kalasjul och gott nytt år med otippat mycket presenter med tanke på vad lite jag önskade mig.
Jag har jobbat en hel del i jul och nyår, både innan och i mellandagarna och det blev lite åkande och krånglande med bilar, men som det mesta löste sig allt och jag kom både ner och upp i alla omgångar.
Igår kom vi tillbaka till Örebro för att stanna om man så säger, och åkte direkt till Maxi för en påfyllnadshandling, det behövdes kan konstateras :P
Så idag började vi våra "nya" liv och intog friskis och svettis, det ska bli ordning till detta vårat bröllop är tanken. Resten av dagen har jag tagit ner julpyntet, städat lite och satte för en stund sedan igång med plugget jag har kvar, som jag inte tog tag i mellandagarna. Men prognosen ser bra ut tycker ja, baserat på vad jag producerat idag. Inte så blodigt trots allt. Yes så jag har alltså totalt dryga 2 veckor kvar med skolarbete och en avslutande praktikvecka sen är jag skolfri. Alldeles riktigt, jag ska ta studieuppehåll och jobba på mitt kära Systembolag o det känns jättebra. Jag har jobbtider så jag går runt och hoppas på ytterligare tider, utöver detta ska jag bo på friskis, lära mig laga nyttig mat och planera mitt bröllop. Som! vi för övrigt kommit en bit på nu :D Sköjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0