Söndag igen


Hej svejs, sitter här och tittar på en väldigt jämn handbollsmatch, närmare bestämt bronsmatch mellan Sverige och Spanien. Vi får verkligen se hur detta går, mycket skador...
I fredags jobbade jag och sen var det inte mycket kvar av den kvällen :P Igår morse va vi på Brogrens med Mållbergs och Andréarna och åt frukost, lika gott som vanligt. Himla kallt var det här igår, utomhus alltså. Idag vet jag inte eftersom jag inte varit utanför dörren =) I alla fall, efter frukosten igår gick vi ner en sväng på stan och Hindersmässan som är en stor marknad över hela centrum med knallar och grejer. Titta kan man ju :P Sen gick jag och Björn vidare ner till White Night och bokade tid inför nästa lördag när mor och syster kommer och jag ska prova klänningen en sista gång innan beslut!

Idag är det dags för träning igen, tränat 3 ggr redan den här veckan och nu får ja alltså in en fjärde gång ikväll! Det blir medelpass med fru Mållberg i sällskap. I mina nya träningskläder förresten! Vi tog en sväng till Ikea och Stadium igår ute vid Marieberg. Björn och Robin köpte squash?rack och jag inhandlade ett par nya träningsbyxor.
Jag har de senaste dagarna pratat väldigt mycket bröllopsidéer med kära tjejkompisar och mycket har klarnat, tack till er Malin och Malin och även syrran på ett hörn! Det är svårt att visualisera idéer utan feedback och det är skönt att någon står ut med mitt tjatande =)
Nej ja får vända min uppmärksamhet mot Sverige, Jonas Källman är för övrigt en äkta hjälte!! KOM IGEEEEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0