Sunday morning

God morgon eller förmiddag! Idag är det söndag men det skulle lika gärna kunna vara måndag. Dagarna går lite in i varandra nu för tiden när jag jobbar så oregelbundet som jag gör. I förrgår ringde jag och fixade med min studieledighet, fick en blankett och också ord på att jag har gjort allt i rätt ordning. Studievägledarn jag pratade med rådde mig dock att ta kontakt med henne någon gång fram i vår för en liten pratstund om min framtid, och det kan ju inte skada med lite feedback.
Igår var det lördag och det var handboll och den vann Sverige! Det var ren glädje här hemma i vardagsrummet, vi hade Emma och Robin här på besök och efter handbollsfesten cyklade vi ner på stan och käkade på Karishma, som är en indisk matpärla här i Örebro, sen ramlade vi i säng och jag var typ mätt när jag vaknade i morse, så det blev en liten frukost till två avsnitt av Brothers&Sisters säsong 3 som jag fick i julklapp och som jag fått Björn omåttligt intresserad av och som jag numera inte får titta på själv utan honom! Lyckat :D
Dagen innehåller inte så mycket, fram till handbollen ikväll. Vi skulle gått och tränat men nu verkar jag ha smittat Björn med dunderförkylningen jag precis blivit frisk från så vi får väl se hur det blir med det.
Jag vet inte hur hur mycket jag har skrivit om bröllopsplaner på sistone. I måndags var jag i alla fall på White Night här i Örebro, tog med mig Malin som stöd och smakråd och provade så till slut de två klänningarna jag vart inne och tittat på en gång tidigare. Det är konstigt det där. Jag har sett totalt två klänningar, provat dom och någon av dom två kommer det att bli. Helrätt båda två, det spelar nästan ingen roll vilken det blir så jag ska ge mamma och syrran en chans att tycka också. Förhoppningsvis kommer dom till Örebro nästnästa helg. Då blir det tjejhelg, om inte pappa bestämmer sig för att följa med såklart! Men efter den helgen har jag förmodligen min bröllopsklänning!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe, moralkakor är min specialitet!

2011-01-26 @ 13:43:37
URL: http://pennybridger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0