Halfway!

Då var vi plötsligt i mitten av den här veckan, veckorna rullar på så himla fort tycker jag!
I helgen jobbade jag och sen åkte vi till Sthlm med jobbet och åt kött och hade det trevligt. Var tillbaka typ halv 2 i Örebro på lördagsnatten.
Den här veckan har varit och är en himla soft en. Var ledig i måndags, den mest oproduktiva dagen på väääldigt länge. Tränade i alla fall, så det slarvar jag inte med! Både söndag och måndag blev det pass och just nu sitter jag och funderar på om jag inte ska ge mig ut på årets första springtur. Det ser himla fint ut utanför fönstret. Har sovmorgon idag tills jobbet börjar 3 :P Sen är faktiskt min jobbvecka slut för den här gången haha. Ursprungsplanen var att åka hem mot Habo redan i morgon men jag ska gå på ett informationsmöte på Friskis torsdag kväll som jag glömt bort. Så jag startar nog tidig fredag istället. Äntligen ska ja få träffa min Björn igen=)
Lördagen går i bröllopets tecken. Vi ska till tårtmakarna, jag och Sofie ska freestyla lite med på frisyrfronten (förhoppningsvis med hjälp från Lovisa) Och senare på kvällen är det planeringsmöte hemma i Tofteryd med Björns föräldrar. Ruuligt ska det bli! På söndag sedan far jag åter igen själv mot Örebro.
På fredag får jag lön och det är en stor en! Har haft 8 kr på kontot 3 dagar nu så det är extremt välkommet! Och jag är så sugen på vårshopping :D
Nu ska ja tänka över mina löparplaner här, får se om ja kommer iväg...
Bröllopsfrisyr? hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0