Sprrrrrrring

Rubriken har två olika betydelser idag! Dels är våren så enormt påväg och det är så himla fint! Vart ledig idag och tog en sväng solo på stan i förmiddags. Lagt handpenning på min vigselring, köpt bordsplaceringskort och dekorationssten :P OCH ett par ljusa jeansshorts! Nu ska det bara bli så varmt så man kan använda dom....
Det var betydelse 1, nummer två syftar på faktumet att jag sitter och spanar på Vårrusets hemsida. Jag är anmäld men kom på att ja inte hade full koll på datumet, underlättar ju om man är på plats i stan! Men det är jag så det är no worries! Så nu får man nästan börja ge sig på utomhusträning snart, avverkade årets första löprunda utomhus förra veckan och det gick....väl inte asbra men över förväntan kan vi säga. Eventuellt startar jag dagen med en i morgon! Hoppas!
I helgen var jag alltså hemma i Habo/Jönköping/Tofteryd och det var en mycket trevlig och effektiv helg!
Underbara duktiga Sofie testade två förslag till bröllopsfrisyr på mig i lördags och vi var även på La Gott och pratade tårta och bokade tid för provsmak i påsk när nästa hemvändning tar plats!
Men bäst av allt var ju Björnen såklart :D Halvvägs nu är vi i det här temporära distansförhållandet. Men den här veckan kommer han hit redan på torsdag för i helgen är det SMASK där han ska tävla med ett bidrag han skrivit ihop med en klasskompis!
Har inte så mycket mer å säga nu... eller jag såg tredje Twilightfilmen igårkväll och den var ju precis som dom andra två inte så bra...så slösa inte två timmar på den! :D
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0