Bad day



Hej!

Här sitter jag i soffan och mår lite illa efter bara 2 våfflor. Varför blir man alltid äckelmätt av våfflor? Rubriken syftar först och främst på mina händer som jag fortsätter ha problem med. Idag gör dom riktigt ont :( vet inte om jobbet på posten imorse bidrog men det är som det är. Ringde vårdcentralen i torsdags och blev lovad att bli uppringd idag måndag av läkaren jag har träffat, men ingen hörde av sig så jag ringde själv och fick äntligen vid 4 tala med en sköterska jag aldrig talat med som sa att det stod i pappren att jag skulle bli uppringd av läkaren inte idag utan imorrn morgon...Jaha det var ju inte alls det jag blev instruerad? Helt sämst :( Jag har ont nu! Antagligen imorgon också iof men det vore shysst å få lite hjälp innan påsk. Hoppas på morgondagen.

Bokade precis av kvällens station/intensiv också, dels för händerna och dels för att jag blev helt ledsen och totalt opepp efter samtalet med vårdcentralen. Tänker sitta exakt här i soffan och tycka synd om mig själv istället =)

Vad hände i helgen då? Jo, det var SMASK 2012 på musikhögskolan. Sveriges musikakademikers sångkåntest där Björn både hade skrivit ett bidrag och dels spelade i orkestern. Jag hade med mig Malin och vi hade en trevlig kväll i schlagerns tecken, men även innan med kvällsmat och vin och efteråt med mera vin hoho :P
Tack för en mysig helg kompis, fantastiskt hur mycket man kan umgås utan att tröttna på varandra :D

Igår cyklade vi i snöstorm! till intervall/flex på öster, som gick skitbra, jag var riktigt pigg i kroppen och peppade efteråt för idag :/ men nu skiter vi i idag och satsar på morgondagen istället. Då blir det skivstång/spin med Malin, Elin och Björnen som äntligen slutat sin praktik i Eskilstuna och nu kan träna igen, det kan han behöva =)

Och om jag inte sagt det så är jag tillbaka på mitt ursprungliga kontrakt på bolaget från och med 1 april, alltså igår! 28 timmar igen, känns grymt bra, både mentalt och ekonomiskt då lönekontot alltså redan den här månaden kommer tar emot det dubbla! Så det blir 28 timmar till den sista augusti när jag förhoppningsvis börjar skolan! Jag ser sjukt mycket fram emot den här sommaren av någon anledning. Har egentligen inte jättemånga fasta punkter förutom semestern till Frankrike i juni, Stabergs bröllop, och sen revy i augusti hemma i Tofteryd. Det är nog framtidsplanerna som ljusar upp allt övriga tror ja =) Gött är det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv för en megamysig helg! :D Attans vårdcentral och att händerna är sämre. Hoppas du får komma direkt imorgon. Och grattis till 28 timmar! Hade ingen aning?! Fantastiskt!

2012-04-02 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0