Brevens Bruk part II

Hej och god förmiddag!

Idag har jag ont i halsen och snorar, det var ju typiskt. Som tur är visar sig inte vädret från sin bästa sida idag (heller) så det är med andra ord fullständigt legitimt att ligga i sängen/soffan hela dagen :D
Igår då, spelade vi omgång två ute i Brevens bruk på företagsfest. Vågar nästan säga att det till och med gick ÄNNU bättre igårkväll. Det dracks, det dansades och det hojtades. Efter 2 extranummer hoppade vi ner i logen och började kränga av oss finkläderna. Då dök det upp en glad man och kvinna och frågade vad vi skulle ha för att köra en stund till! Dom var tydligen inte bortskämda med så här bra dansmusik. Vi körde snabb överläggning och hade snart finkläderna på igen :D Kul!
Men det är nog verkligen tur att man inte gör sånt här på heltid längre om man kan säga så, iof skulle väl rösten vara mer upptränad konstant om man höll igång men ändå... Men summa summarum sjukt rolig helg med fina killar.

På gnällfronten så, förutom vädret, skickade jag i söndags eller måndags efter en klänning från Nelly.com. Min första beställning ever över nätet till mig själv för övrigt! På hemsidan står det leverans 2-3 dagar. Igår alltså en vecka senare fick jag mail som stod att nu var varan skickad från lager och väntades inom ytterligare 5 dagar. Känns lite fel att marknadsföra med 2-3 dagar. Inte för att jag har bråttom, är mest nyfiken! Det är till bröllop i sommar jag letar och tyckte den va söt. Vad tros?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0