Countdown

Hej och god afton!
Ska inleda med att klaga över hur tungt det är att jobba en hel dag på bolaget, bara så folk vet!
Ikväll körde jag rövin till halv 10 och imorgonbitti är det posten vid 6 som gäller, följt av mer bolag till halv 8.
Det är TUR att 4 dagars ledighet följer :D Vi får se hur det går, och som min kollega uttryckte det, " du kommer va som ett kryss imorrnkväll".
Igår tränade jag skivstångspin och var nåt så sjukt pigg i huvudet, kroppen var inte lika med men jag har det verkligen på det hållet än tvärtom. Det finns inget sämre än att säcka ihop mentalt inför eller rent av på ett pass, vilket faktiskt inträffar ibland. Tråkigt, för nu blir det inget passtränat förren på måndag nästa vecka, om vi hinner hem vill säga. Åker från Habo på måndag förmiddag. Vore jag väldigt ambitös så packar jag ner springskorna, men å andra sidan tycker jag inte väderleksrapporten inför påsk varit något att hurra åt :/ Vi åker alltså hem på fredag morgon Björnen och jag. Då är det påskmiddag hos mormor med släkten som gäller och sedan vidare ner till Småland och Tofteryd till Björns föräldrar.

To-Do-list i påsk:
sova
äta ägg
äta godis
dricka vin
pussa på min man
låter helt ok tycker jag :P
Nu måste jag sova, om jag ska va något sånär vettig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0