Hipp hipp

Ja må ja leva uti hundrade år!
Idag fyller jag 24 år. Började dagen med att gå upp kvart över 5 när klockan ringde. Björn sov som en stock ända tills jag sa hejdå och gick. Moppade ut till posten idag för första gången, det var inget att va nervös för, som folk påpekat men jag är så otroligt osäker i trafik, för att inte tala om på moppe, så det var tur att klockan var 6 och det inte var så mycket bilar ute =)
När jag kom hem fick jag blomma och frallor och prinsessbakelse och paket, eller skriftligt paket eftersom det inte kommit än:P Men när det kommer, då blir det glassfest! Glassmaskinen flyttar snart in i detta hem och JA den är nödvändig! Om inte för rättigheten att kunna göra sin egen glass, så för att väga upp för alla prylar min älskade man tråcklat in i köket och som jag tyckt var totalt onödiga! :D
Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0