Mitt i veckan


God afton!
Det är onsdagkväll mitt veckan och det kan inte bli helg fort nog. Den kvinnliga delen av hemgruppen livade i alla fall upp kvällen här hemma, Björn och Robin var på annat håll så det blev av naturliga skäl diskussioner ur ett väldigt kvinnligt perspektiv ikväll =) Annars idag har jag itne gjort många knop, försökt kurera mig men just nu låter jag värre än någonsin :P men det beror nog på att jag pratat mycket de senaste två timmarna. Tvättat har jag gjort, och faktiskt bakat både frallor och en kladdkaka nu till ikväll. Husmoderligt värre!

Imorgon fyller jag år, har absolut ingenting planerat förutom jobb på både posten och bolaget. Vi får väl se vad som händer :P
Jag vill så himla gärna träna, men det lär väl dröja innan jag är fit for fight igen, men usch va fort kroppen säckar ihop :P Kan bero på att jag går hemma och småäter nu också, det är inge bra å va sjuk för länge :/

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng, så jag orkar stå på benen hela fördelsedagen :P
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0