På resande fot part II

Så var den här påskledigheten slut. Sitter på tåg ännu en gång, fast på andra hållet tillbaka till Örebro. Vi har haft 3 lugna sköna lediga dagar i Habo och Tofteryd med den traditionella påsk(jul)buffén hos mormor, och den inte fullt lika traditionella motsvarigheten hos Björns föräldrar :) men allt var gott och det är ju huvudsaken! Alldeles för mycket godis har det också blivit, väntat iof men det är ju härligt att man aldrig lärt sig. Det är ju aldrig gott att äta FÖR mycket godis!

Igårkväll tog vi en sväng in till Jönköping och avnjöt en jönköpingskebab med sås hos Sara och Jakob med Alfred som sällskap. Mycket trevligt! Ramlade i säng närmare ett tror ja :)

I veckan då? Jo jag ska träna och imorgon är det utvecklingssamtal på jobbet, får återkomma med min utvecklingskurva :) ska också få till ett rep inför två spelningar om två helger som ja ramlat in på! Det är lite obekvämt och läskigt hur snabbt man tappar röstteknik när man inte är konsekvent aktiv :/ så jag behöver all övning ja kan få! Vädret kan för övrigt vara det sämsta på länge, har hellre spöregn än den här skiten :(

Bilden föreställer mitt bidrag till påskmiddagen i tofteryd: devils eggs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0