Schlagerparty på vischan

Hej hej hallå, då var jag tillbaka efter ett onödigt långt uppehåll igen :p sorry!
I förra inlägget skrev jag om rep inför två spelningar som skulle äga rum, exakt mitt i dom är vi nu!
Igår spelade vi på en liten ort utanför Örebro som lystrar till namnet Brevens Bruk. Det var företagsfest och blandad partyrepertoar, och som den gick hem! Var riktigt nervös när de första gästerna ramlade in och vi insåg att dom var en bra bit över halvvägs till 100 :P Men det visade sig vara en bra blandning på åldrar och vi fick till slut gå av scen med en-gång-till-rop i ryggen efter 2 extranummer haha! Kunde hållt på ett bra tag till thats for sure. Ikväll kör vi samma sak igen fast med ny publik, får se om den är lika peppig som gårkvällens =)

Sist laddade jag också för utvecklingssamtal på jobbet och inget dök upp där värt å prata om egentligen. Jag ska ju börja plugga i höst och kommer gå ner i timmar rejält från och med första augusti. Men det ska bli rätt skönt, att veta att man är på väg mot någonting som innebär något för resten av livet. Har ju varit minst sagt frustrerande att bara gå runt och jobba när man är säkert på att detta är inte vad jag vill göra resten av livet :P Även om jag trivs! För tusan, jag trivs verkligen =)

Så vad händer framöver, förhoppningsvis blir det träning söndag, måndag och tisdag. Lite osiss att alla mina favvopass ligger på rad, särskilt eftersom jag känner att jag börjar dra på mig en ny förkyldning. Well well jag får pejla av imorgon. Annars bjuder nästa vecka på lagom mycket jobb, ska få till nåt pass på posten och sen på torsdag är det faktiskt födelsedag på Lövstagatan då jag fyller år :D På fredag kommer mamma, pappa, syrran + Björns föräldrar så det blir födelsedagshelg deluxe! Mamma fyllde för lite sen så vi kör kalas för henne också! Måste komma ihåg att beställa tårta på fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0