Sjukligt


Jahopp, kan börja med att meddela att jag inte mår ett dugg bättre.
Vaknade imorse och kunde inte säga ett ord, så bra mår halsen =) När jag kommit igång lite ringde jag jobbet och sjukanmälde för imorgon. Det känns inte riktigt som det är någon idé att invänta förbättring, i alla fall inte redan tills imorgon. Så jag antar att morgondagen kommer vara ganska lik den som gått idag. Och vad har den inneburit? Tänkte efter lite här och kom först fram till att jag inte ens vart utanför dörren, men sen kom jag på att det har jag visst det, en snabbis till Ica blev det allt.
Bland annat för att returnera ett paket. Jag gnällde ju över en leverans från Nelly.com jag gick och väntade på. Idag kom den så äntligen, och döm min förvåning, en klänning var plötsligt två :P Och så här i efterhand hade det inte gjort någonting om det kommit en i large och en i medium men nu kom det två i large och båda var alldeles för stora. Och naturligtvis finns det nu bara Xsmall kvar :( Så himla deppig blev jag. Så nu är dom tillbakaskickade, både två och jakten fortsätter. Nu lägger vi krutet på 2 maj! Då ska jag och Malin köra en shoppingdag i Stockholm. Så ingen shopping innan dess, hinner inte iof så det ska nog inte va några problem! :D

Igår passade jag på att ta hand om en annan sjukling. Barnvaktade Lina mellan halv 11 och 5. Det blev en lugn dag kan jag säga, soffamys och mycket finsk film :P Vi snorade verkligen ikapp goaste ungen och jag =)
Men imorgon som sagt blir det fortsatt soffläge så får vi se om det blir något postenjobb på torsdag och fredag.

Nu ska jag plöja vidare bland klänningssajterna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Peppen inför 2 maj! Då ska det unnas :D

2012-04-25 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0