jämmer och elände


Suck!
Den kom från ingenstans så nu är det bara att hoppas att den försvinner lika fort. Pratar naturligtvis om förkyldningen. En endaste dag har gått och jag är sååå trött på snor och att gå runt å va eländig och ynklig :/ Blev ingen träning ikväll, blir ingen imorrnkväll och antagligen heller ingen på tisdag, även om jag inte helt gett upp hoppet där än. Björn låter ungefär exakt likadan så det är ett enda enlände just nu i detta hushåll :P
Blev tillfrågad om jobb imorgon men fick hänvisa till sjukdom. Passar istället på att barnvakta en sjuk brorsdotter (Björns då) istället =) Förhoppningsvis är hon någolunda liknande sjuk så man inte åker på en magsjuka också. Blir nog en lugn morgondag med mycket barbiefilm och juice =)

Annars har dagen varit fantastiskt lugn idag, som planerat :P hade fröken Malin Dejman på besök tidigare idag, det blev lunch och muffinsfika och var mycket trevligt. Har blivit fantastiskt dålig på att ta mig för att träffa folk, men det blir ju så när man ska passa jobb och träning med vänners plugg och träning och VFU:er, funkar inte alltid.

Slänger upp en bild på dagens muffins i ett separat inlägg från ifånen, bakade i Björns nya silikonmuffinsformar som jag ändå tänker tillfaller mig. Dom blev ganska bra, fast bara ganska.
Nu ska jag återvända till Shutter Island här så får vi se hur länge koncentrationen räcker:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0