Fredag IGEN


Ja, för jag tycker verkligen veckorna består mest av måndagar och fredagar, de går så himla fort!
Imorse jobbade jag på posten och ingen av mina bilande kollegor skulle dit så det blev cykeln idag. -13 visade termometern, men det är verkligen bara att tänka att man snart är hemma igen, för vips så är man på väg hem.
Ikväll kommer mamma och pappa och hälsar på, det ska bli jättemysigt, det var ett tag sen dom var här och har inte sett nya soffan bla! Det blir tacos och På Spåret och Somezin (rödvin), jag längtar redan.
Men innan det ska det hinnas med ett träningspass också, Björn och jag ska cykla bort till Friskis på öster och köra ett spinningpuls pass med Friskis Örebros bästa ledare Emmanuel K, det blir skönt!

Senaste veckan har jag haft dille på BBCversionen av Sherlock Holmes! Har ni inte sett den så GÖR det.
Andra säsongen går på svt1 nu på lördagar, men det är bara 3 avsnitt per säsong! Visserligen 90 minuter långa men jag vill ha meeeeeer. Hoppas verkligen dom kör på en tredje säsong =)

Nu står det städ på schemat.....vi får se hur det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0