Laaazy day

God förmiddag!
Först en uppföljning av gårdagen! Ja jag tog mig upp när klockan ringde 3.50!! Helt sanslöst, kändes som att gå upp mitt i natten! Vi hade som jag skrev sist lyftkurs på jobbet för å undvika skador, och det är ju bra men det var verkligen inte mycket till kurs, kunde verkligen kvittat...men men nu är det gjort. Igår blev sedan en lite överdriven dag på träningsfronten...
Jag var först på medeljympa som leddes av en av Björns klasskompisar, bra genomtänkt pass med bra musik, tack Elin! Sen var jag inbokade på skivstångspinning som jag brukar köra varje tisdag och så blev det även igår :P Hann hem och byta överdel sen var det dags igen. Men det gick väldigt bra, trött var jag ju såklart i kroppen men jag har ingen träningsvärk å snacka om idag så det är positivt!

Idag då, jo idag är det the day of the laundry! Har 7 sorterade högar framför mig som jag ska ta tag i klockan 12. Så det blir en eftermiddag med mycket skräp-tv och datahäng =) I like!

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0