P.S


Hej igen nu blev det tätt mellan inläggen! Elin min facebookchatt la av så jag såg inte ditt meddelande förän nu och då var du offline!
För ett tag sen lade jag upp en bild och informerade om mitt sökande efter den perfekta sportbh:n som jag trodde mig hittat. Och här följer så recensionen!
Den är helt klart den bästa jag har haft =) Den sitter där den sitter och det är så himla skönt å slippa ha dubbla bh:ar på sig, i-landsproblem :P Men det är verkligen jätteskönt, å sparar på ryggen också. Det enda lilla minuset jag kommer på är att den ev är lite knepig att ta på sig eftersom den både har brottarrygg, som man alltså trär över huvudet, men den har också ett vanligt bh-spänne som ju är helt omöjligt ( i alla fall för mig) att knäppa bakom ryggen när bh:n väl är på. Men jag har spännet knäppt hela tiden och trär bara över huvudet och det funkar jättebra!

Alltså Stay In Place Superactive BH, 450:- på Intersport

5 av 5 toasts =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för recensionen, ska verkligen kolla in den sportBhn. Den djungeln är inte att leka med!! :)

2012-02-07 @ 22:48:30
URL: http://piggpiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0