Skärpning

På mig alltså! Senast jag skrev var 6 dar sen och ni kanske tror att jag haft så mycket viktigt och tidskrävande för mig att jag helt enkelt inte hunnit skriva men så är det verkligen inte, det vet alla som känner mig och vet hur mina veckoscheman ser ut nu för tiden =)
Veckan som gick innebar jobb på posten måndag och onsdag och på bolaget tisdag och nu igår lördags. Däremellan har jag tränat, fick till 5 pass den här veckan och är jättenöjd. Kvällens medeljympa var iof inte mycket att skryta med men det tillät en extra bit pizza till kvällsmat så det var ändå ok!

I helgen har jag och mannen inte haft mycket för oss alls. I lördags började Melodifestivalen och Cilla kom förbi och höll oss sällskap och käkade suppe och pannacotta, mycket trevligt! Och Emmy, jag saknade dig =)

I övrigt ser jag fram emot nästa helg när mammsen och pappsen kommer på besök, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det hinner ja fundera ut i veckan. Veckan som än så länge innehåller jobb på bolaget tisdag och torsdag och ett pass på posten nu på tisdag. Fick sms utskickat av min kontaktperson på StudentConsulting som jag jobbar för, och hon informerade om att vi måste gå en "lyftkurs". I ergononomiskt syfte och det är ju bra, om det inte hade inneburit att vi måste vara på jobbet klockan 5 på morgonen vilket innebär att jag måste gå upp 4 på tisdag!!! Kan ju inte säga att jag längtar....men som Björn påminde mig, jag har ju faktiskt jobbat på bageri. Jaja ja återkommer på tisdagkväll om hur detta slutade :P

Träningsmässigt ser jag däremot fram emot tisdag :P Ska försöka mig på att köra dubbelpass, först medeljympa som en av Björns klasskompisar leder och sen är vi inbokade som vanligt på skivstång/spin.. Får väl återkomma med hur detta gick också haha!

Nu, Wallander! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0