Våååår

Idag är det lördag och även om solen nu börjar försvinna från himlen så har denna förmiddag bjudit (böjer man bjuda så?) på ett så härligt soligt väder så det är inte klokt! Det låter helt jätteklychigt och alla säger exakt samma sak men det ÄR ju verkligen så. Man liksom lever upp själv och ser på alla runt omkring att dom gör detsamma. Så kommer det en köldknäpp till nu så vet jag inte vad...! :P Ett annat vårtecken (tror man brukar säga så?) är alla magar! Vart jag tittar så ser jag gravidmagar, stora och små! Jag vill också ha en!
Idag är det som sagt lördag, en halv helg har gått och svärföräldrarna är i Örebro och hälsar på. Det blev lunch på stan med hela klanen Sandberg och sen en sväng vidare till Lager 157. Jag hittade en tröja och Björn en skjorta!
Jag hade verkligen tänkt ta mig upp i morse och kört antingen ett medeljympapass eller ett gympass på Friskis men jag var antagligen så trött sen gårdagen ( jobbade ju en hel dag:P inte van!) så jag kom aldrig iväg, känns lite sådär just nu. Iof har jag fortfarande träningsvärk sen i torsdags, eller ja egentligen sen i tisdags men torsdagspasset fyllde liksom på. Imorgon blir det i alla fall intervall/flex igen, och det ser jag sjukt fram emot. Efter några duktiga komma-igångveckor nu så ska jag verkligen se till att försöka hålla minst 4 gånger i veckan-trenden som jag börjat med. Favoritpassen går måndag, tisdag, torsdag och söndag. Ev har jag ett att se fram emot på onsdagar också, ska bara prova det först :P
För övrigt så vill jag ha en hund, fast det vet typ alla redan, inte minst Björn :P men det är bra att va övertydlig har jag alltid resonerat! Ingen som vet nån som behöver en dagmatte? :D
Ikväll ska vi ha familjemiddag i Lundby hemma hos Björns bror med familj och jag ska hejja fram Danny till seger i Melodifestivalen!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade gärna kört intervall/flex imorgon men jag har ett löppass som ligger och väntar på mig, massa backlöpning som jag har försökt undvika in i det sista. Måste klara det innan veckan är slut! Men kämpa på imorgon!!

2012-02-25 @ 18:41:08
URL: http://piggpiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0