Äntligen fått tvätta!

Yes imorse tog jag mig upp, äntligen efter 4 missade tvättider på typ en vecka! De e fasen att ja ska va så himla morgontrött! Och jag måste ju verkligen börja en ny slags rutin eftersom jag nu fått klartecken från extrajobbet på Posten som jag sökt, börjat nästa vecka! :)

Dagen blir ju så lång när man kommer upp tidigt så nu ligger jag i soffan och väntar på träning :P aerobics vid 7. Behövs eftersom jag bakat cupcakes också, bild här nedan. Dom blev så himla bra!
Och hur gick det då igår på vårt "finska gig"? Jo de gick jättebra, i efterhand kunde vi verkligen tagit fler sånger på svenska men sånt är alltid så svårt att veta.. Men de vet vi till nästa gång!

Fick brev också idag från Dhl, som kommer imorrn med mina nya arbetskläder till postenjobbet, får se hur smickrande dom är :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0