Då kör vi igen


Häromdagen frågade en kompis hur det gick med bloggen egentligen. Ja den är väl ganska död och har vart ett bra tag svarade jag. Men sen tänkte jag att nu har jag ju all tid i världen att blogga, så jag tänker faktiskt prova igen, vi får se hur det går!
All tid jag kommer ha beror på att jag blivit nedskiven på jobbet till ett MYCKET lägre kontrakt, inte för evigt hoppas jag men i alla fall för nu. Detta betyder att jag har väldigt många lediga dagar i veckan :P Jag jobbar just nu på att skaffa mig ett extrajobb att kompensera upp ekonomin med efter den halvering av lön mitt nya kontrakt innebär......

Vad gör jag om dagarna då? Jo jag sitter alldeles för mycket vid facebook och tittar på otroligt massa skräp på tv, MEN jag tränar också och inte lite heller, och mer ska det bli! Har kommit in i det på riktigt nu så jag är sådär sjukligt pepp på att gå och träna och får abstinens av en dags uppehåll, det är faktiskt kul!

Kort första inlägg, eftersom idag är en sällan skådad jobbdag!
Hörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0