god morgon

Idag har jag ont i ryggen, borde verkligen ta mig tid och gå och få massage, bara för att se om det blir bättre.
Bolaget är ingenting mot nya jobbet på postenterminalen där jag hade mitt premiärpass igårkväll.
Jag ska alltså jobba 2-3 morgonpass i veckan på postens paketterminal som ligger lite utanför Örebro, ca 7 km så det blir vardagsmotion :P Det kommer som sagt vara morgonpass 06.30-10.00 men just intropasset igår gick mellan 18.00-22.30 och det är tur kan jag säga att det inte kommer fortsätta dom tiderna för ja var så trött så jag vet inte vad! Jobbet då! Jo man sorterar paket så det är exakt så roligt som det låter :P Men det är ju bara några timmar åt gången och man får ha mp3 i öronen så det ska jag ju verkligen överleva, + att det är bättre betalt än på Bolaget....säger bara det.
Idag är det jobb på just Bolaget som gäller, kör 12-7 så det blir lagom och sen imorgon har Björn och jag ledig fredag. Vi har iof ledig lördag och söndag också men med fredagen där blir helgen liksom extra lång =) Sen har jag anmält att jag kan posten-jobba på måndag så vi får se, men det är långt dit!
Innan dess ska jag hinna med ett skivstångspinnpass imorgon och ett flexintervallpass på söndag, blir jag rastlös på lörda kan det ev bli ett vanligt jympa på lördagmorgon.
Det snöar just nu, och enligt tv4vädret ska det ju fortsätta med det veckan ut och nästa vecka och jag är nu för tiden så himla frusen, har jag aldrig vart tidigare. Skulle helt ärligt inte ha några som helt problem att bara ligga i hörnet på soffan med gossefilten en hel dag :D Med några redvelvetmuffins som sällskap kanske....
jaja kanske blir imorrn!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna.

Ey, kom till mig på massage om du vill! :) jag håller ju på lite för kompisar som vill...

2012-01-26 @ 21:32:28
URL: http://annacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0