Hemmakväll

Yes, jag sitter faktiskt ensam hemma i soffan och tittar på SNL. Inte fy skamm iof! :D Har varit en sväng hos Malin med sällskap, dom skulle ut men jag kände redan i förmiddags att detta inte var min kväll, så jag är nöjd med kvällen.
På förmiddagen var jag en sväng på stan för att se om ja kunde hitta nåt att bränna lite lön på, men precis som förra ggn jag försökte med detta slutade det med att jag cyklade hem, besviken och frustrerad. Dessutom hoppade kedjan av cykeln så jag fick gå hem jättekissenödig.....som sagt inte min dag!

Igår var Björn och jag på skivstångspinn och det var det värsta jag varit med om, ALDRIG någonsin igen säger jag bara. Jag vet inte om det beror på att jag var så ur form själv som jag faktiskt var, men jag tyckte i alla fall att det var totalt oinspirerande, totalt ogenomtänkt och tråkigt från minut 1 till 90. Ska verkligen hålla mig till tisdagspasset framöver. Jag kände direkt att jag var trött i kroppen efter veckan, tränade lördag, söndag, måndag tisdag onsdag samma vecka så det var väl inte helt genomtänkt men jag trodde ändå det skulle gå bra, men så blev det alltså inte....
Jaja, idag har jag i alla fall vilat och morgondagens planer blev lite rubbade idag så morgondagens flexintervallpass uteblir till förmån för kvällsmat hemma hos Björns brors familj, blir motionsform: lek istället =) Men jag kör nog lite gym imorrn morgon som kompensation.

Nu ska jag fortsätta mitt rea-surfande efter en svart kortärmad transparent blus. Det är bra när man vet vad man vill ha, men svårare upptäcker jag här efter en timme =)

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0