I did it!

Jobbigaste natten på mycket länge var natten till idag, helt klart! Ångesten inför dagens arbetspass på posten började i Torsdags! Då tänkte jag: ta det lugnt, idag är det torsdag, sen kommer fredag, lördag OCH en söndag, det är låååångt kvar. Men vips så var det igårkväll och jag skulle gå och lägga mig 10 för att få sova 7 timmar. Kom i säng halv 12 ( var ju tvungen att dreggla efter Sverrir Gudnanson i Wallanderfilmen) och fick därför sova 5 och en halv istället. Tio i 5 ringde väckarklockan i mobilen, och upp kom jag faktiskt. Kom både upp, och iväg och fram efter en sjukt kall cykeltur i jag vet inte hur många minus det var halv 6 imorse?
Som vanligt när jag töntar mig såhär så var själva arbetspasset inget att orda om, det gick skitbra och jag fixade skjuts med en annan tjej inför passet på onsdag så härmed släpper jag detta!
Ikväll ska jag äntligen träna igen, det blir spin/puls distans på Öster med fabboledare Emmanuel, bra musik, bra upplägg, lagom med käcka tillrop = perfekt pass!
Nu kommer jag inte på något mer som kan vara intressant... vi bakade semlor igår om det kan va nåt, dom sjukt snygga skapelserna tänkte jag lägga upp en bild på sen!
=D

Kommentarer
Postat av: Carling.

ta mig gärna på orden om du vill :)

2012-02-01 @ 20:27:23
URL: http://annacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0