Lite shopping ida?


God morgon!
Jag har betat av Days of our Lives om och 2 minuter börjar Hem till gården, ska bara se klart reprisen av Top Model först :P Sen får det räcka med skräp-tv för idag! Sen ska jag duscha och bege mig ner på stan. Idag ska jag jaga rätt på en antagligen väldigt dyr men bra och stabil sportbh samt ett par tajta jeans...har en enda idé om vart jag ska gå och hör och häpna, det är Gina Tricot! Jag har hittat jeans där förut så det är värt ett försök.

Sen får vi se vad det blir för slags träning i eftermiddag, från början skulle jag boxas med Cilla, men sen blev Cilla sjuk så just nu ska ja boxas med Malin, förutsatt att hon kommer med eftersom hon står på reservlistan....annars blir det väl gym antar jag. Föresten Malin om du läser detta så provade jag din Bärry-yogurt och sen säger jag inte mer om den saken......:P

Jo igårkväll när jag inte kunde sova laddade jag hem en fotoregigerings-app som heter Pictureshow, som var riktigt bra! Ska bara hitta något fint att ta kort på först så ska jag lägga upp ett överregigerat foto sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0