Sunday

Lat, är jag idag och det blev heller inget gym imorse och jag kan inte riktigt se det någonstans under resten av dagen heller, så var det med det....På samma tema dock har jag idag äntligen införskaffat en ny, RIKTIG sportbh. Och SOM jag letat, i alla butiker, provat alla modeller och så idag satt den där den skulle.
Den ser kanske inte mycket ut för världen men jag skulle ändå vilja kalla mig ganska rutinerad på området kring vad som funkar och inte när det gället större storlekar och extrastöd och this is the one! :D
Det var dessutom 100 kr rabatt om man köpte innan helgens slut så man kan säga att jag fyndat.
Det blev alltså en promenad på stan istället, och det var ju skönt det också. Jag får vänta med att inviga den rosa skapelsen till morgondagens spinning på Öster.
På tal om ingenting alls så är det otroligt obehagligt med russinfingrar, att ha dom själv alltså. Tänk när man får diskmaskin =) Björn bakar semlor i köket, tror jag ska gå och coacha lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0