Finaldax!

Hej och trevlig söndagkväll!
Jag har finblusen på och ett glas vitt bredvid mig på bordet. Om tio minuter ramlar Cilla och Richard in för EM-final, grillspett och en trevlig kväll!
Idag sov jag till halv 11 och kände att herregud vad jag behövde detta! Fast jag naturligtvis inte gjort det känns det som jag jobbar varje dag i 2 veckors tid. Det hela blir inte bättre när de värsta stammisarna på jobbet undrar
"va fan, är du aldrig ledig?" Jo! Nu är jag ledig både måndag och tisdag nästa vecka, ska bli sååå skönt. Ska tvätta lite, sola lite å pyssla lite. Kanske baka nåt svårt jag dratt mig för att testa.
Dagens lilla fail var när Malin och jag åkte till Marieberg vid 4 i tron att det inte stänger förens klockan 8. Så vi tog Ikea innan och hgann därför typ 2 affärer innan en medmänniska i en affär delade med sig av att Marieberg faktiskt stänger om 10 minuter... Det var den shoppingturen det :P Vi gör ett nytt försök på onsdag istället för det var ju rea i varenda butik!! Jag hann faktiskt med två skoköp på Din Sko, två par för 300 pengar. Bland annat dom här! Spexigt värre :D
Nu ska pommes chateaus:en in i ugnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0