Gottar oss i Småland


God kväll!

Vi är i Mölnarp, Tofteryd, Skillingaryd hos Björns föräldrar och har just ätit så mycket mat att jag inte behöver äta igen förrän på kanske måndag :) Jag drog dessutom till med den där jordgubbskolatårtan från midsommar också så den som inte är mätt har fel någonstans!

Tur var det då att Björn och jag gav oss ut och sprang 5,5an hemma i Habo tidigare idag. Kunde gått väldigt mycket bättre men vi tog oss runt. Innan dess hade vi alltså varit uppe i mina föräldrars sommarstuga och myst sen igårkväll, så nu har vi hunnit det vi ska!
Återstår bara att se om vi hinner hem till mitt spinningpass halv 7 imorgon :P

Har inte jättemycket skoj att se fram emot i veckan, eller nja de va inte riktigt sant förresten. Torsdagen blir nästa veckas höjdpunkt då jag far med mor och syster till Ullared SAMT tar emot antagningsbeskedet inför höstens högskolestudier! Måtte jag komma in för annars vet ja verkligen inte inte vad ja ska ta mig till.... Så jag tänker inte ens på den utgången så mår jag bäst!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0