Juli rullar på

Då har de gått en sån där evighet igen sen jag var här och skrev något. Vi är redan halvvägs in i juli! Ullared handlade det om sist i alla fall, sen följde en jobbfredag innan lördagen kom och Björn och jag åkte med herr och fru Mållberg till Lundsbrunns kurort på miniweekend. Det var verkligen hur trevligt som helst! Kort summerat så har vi ätit sanslöst god mat i två dagar och tiden därimellan har vi legat i en pool ungefär :P Inte jätteansträngande precis! Vi kom hem lördag eftermiddag och då slog ett halsont till som jag kämpat med sen dess, vill verkligen inte ha någon förkylning över mig nu! Det är nämligen inte långt kvar till nästa miniutflykt! Denna gång med fröken Pettersson :) På jobbet tycker dom jag inte gör annat än roliga saker och jag håller med, det gäller ju att pussla och utnyttja alla lediga dagar man får när man har så lite semester som jag har. Så på onsdag när jag slutat vid 10 åker vi roadtrip ner mot Jönköping på östsidan, stannar förhoppningsvis till i Gränna och är vädret bra tror ja till å med det blir en tur till Visingsö! Middag på kvällen i stan någonstans och så övernattning i Habo hos mamma å pappa, tillbaka till Örebro på torsdagen. Kan inte bli trevligare :D Men först väntar ett jobbpass imorgon 7-14 och lite mer förkylnings-fajtande, ja som vill trääääna :( Nu är det god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0