Laaaazy day


God afton!
Om 3 minuter är det tisdag och jag har haft den slöaste måndagen i mannaminne :P Bokade av tvättiden vid 8 och gick inte upp förrän halv 11! Som sagt, har verkligen inte gjort något värt att berätta men vid 6 tog jag mig ändå ut på en löprunda som förutom lite smärtande i benhinnorna gick rätt bra! 6 km blev det enligt Runkeeper. Hoppas träningsvärken inte är alltför framträdande imorgon för då gör jag och Malin comeback på Friskis, även om ja tjuvstartat lite :) Vi ska på cirkelfys för första gången och jag är sjukt pepp! Hoppas det är ett bra pass man kan använda å variera sig med.

Imorgon då, måste jag hitta på något vettigt annars blir ja galen! Jag får så dåligt samvete när jag kommer på mig själv med att ha suttit i soffan framför Leta-hus-program i timmar.... Med all rätt också antar jag :) Så förhoppningsvis blir det morgonpromenad å sen dagens försummade tvätt vid 12 och så får träning avrunda!

Nu är det tisdag, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0