Ny vecka


God eftermiddag heter det väl när klockan passerat 12 och lunch! Lunch är precis vad jag ätit också och jag har verkligen aldrig ätit fiskgratäng som någon återkommande rätt i mitt liv och nu på två dagar har ja ätit denna rätt två gånger! Det är ju faktiskt väldigt gott :D

Det är måndag och jag är på jobbet. En ny vecka har börjat som kommer rulla på ganska lugnt misstänker jag. Jobb till 4 idag, ledig imorrn, jobb till 12 onsdag och sen är det dags för Ullared och sen avslutas veckan med minisemester tillsammans med Mållbergs! Vi ska tillbringa lördag och söndag på Lundsbrunn spa och konferens utanför Skara, ska bli himlans trevligt!

Ikväll blir det spinningpuls/intervall, förhoppningsvis kommer både jag och Lisa från jobbet med! Ska bli spännande å se hur död man är ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0